Wij ontzorgen zorgverleners, zodat zij kunnen doen wat zij het liefste doen: zorgen voor patiënten.
Wij ondersteunen de locatiemanager en -leider bij het coördineren van het team, de lokale processen en de werkwijzen.
Wij vertalen wetenschappelijk onderzoek naar de praktijk, organiseren klinische bijeenkomsten en ondersteunen de locatieleider bij vragen.
Wij beheren de financiële administratie, verzorgen de belastingaangiftes en stellen financiële begrotingen op.
Wij voeren de personeelsadministratie, begeleiden medewerkers bij ziekte en voorzien medewerkers van de juiste trainingen en opleidingen.
Wij dragen zorg voor alle digitale apparatuur en houden de softwareprogramma’s up-to-date.
Wij brengen de locatie onder de aandacht bij (nieuwe) patiënten en medewerkers door online on offline initiatieven.
Wij begeleiden het overdrachtsproces van begin tot eind, wij werken bedrijfsplannen uit en verrichten boekenonderzoeken.
Wij dragen zorg voor de huisvesting, facilitair onderhoud en ondersteunende diensten,
Wij helpen bij het afhandelen van klachten en ondersteunen de locatie bij het voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.